ett litet inlägg (:

hejsan! Idag kom jag upp i tid, skulle ju på bio med skolan i stan. Klev iaf upp och fixade mig
Var helt klar och skulle gå ner till bussen.. tro ni jag hittade busskortet då? neeh :o
Dåligt less jag blev då. Det var ju borta det typiskt mig att slarva bort saker!
Men iaf så letade jag men hittade inget. Så jag ringde mamma och hon kunde skjutsa mig,
snäll hon är vettu. Hon kom och hämtade mig och vi for in till stan, och när vi skulle tanka passade hon på
att köpa cigg och fylla på mobilen! Tack mamma:D:D
blev så glad(y) Kom i allafall in till stan mötte alicia och satt med henne, Vi såg I rymden finns inga känslor.
Den var väl okej lite knepig kanske hehe xP Efter bion åkte alla tbx till skolan vi pratade om filmen
sedan fick vi sluta. Gick hem idag duktig jag är! fast var inte så jobbigt mest skööönt! :D
Efter tog alicia bussen till mig och vi gjorde väl inte så mkt. Satt vid datorn, sov ett tag, och typ a inte så mkt mer hah xD Sedan så kom Alicias pojkvän Tobbe och hämtade henne. Och jag har väl inte gjort så mkt sitter vid datorn nu, har lånat pappas bärbara! :) ne men nu ska jag väl kanske gå ut elr nått vi får se men kanske skriver mer sen.
pyss o kraam ! :D



Kommentarer
Postat av: moa

han du inte lägga in ett roligt videoklipp? älskar din humor ! :D

2010-09-14 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0