dagen :>

Hejhej, Idag så var jag på stan med Becca,alicia,mantha, sanna och millan :) var kul att träffa dom! var ett tag sedan. I morgon är det maskerad fest! ska bli super duper kul så var på stan med dom iaf och kikade på lite skojjsigt! Hittade lite saker ska inte vara utklädd till nått speciellt men alltid kul att ha någonting så man inte kommer helt vanlig. Jag och Alicia åkte hem senare en dom andra.. vi kikade lite och sedan gick vi och tog en fika på stan! Efter det så tog vi bussen hem till mig, kollade på idol och snackade lite. Sedan kom hennes kille och hämtade henne.. Nu sitter jag har o har as tråkigt är less som fan! Aja ska väl hitta på nått men vad vet jag inte är rastlös som bara den! Ledig från skolan i morgon oxå fyy vad sköööönt! aja ha det så bra här kommer lite bilder på vad jag köpt(allting har inte med maskeraden att göra) :>

en söt liten krona(:

en mask

örhängen

en tröjja

och ett par gulliga strumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0