Snart blir det en liten bebis! <3



Hejhej bloggen!
 Igår vart en lyckad kväll endå, vart bättre en väntat iaf ;p Natta fyllde ju år somsagt och hon och några till kom. Vi drack och snackade och poppade musik, och hade alltmänt kul bara! Var kul att träffa Fanny som ja inte sett på jätte länge! Och en annan tjej som kallades nattiz var också kul att träffa :) Dom gick hem vid 01.30 typ? :p Jag följde dom hem sedan gick ja hem och la mig och sov :) Vid 06 i morse kom älsklingen in och vaknade av att han pussade på mig ;p Så söt min lilla älskling är! Vi myste men somnade ganska fort igen. Vi klev upp vid 12,fikade och sedan gick vi ut och skottade och fixade lite med bilarna! Sedan for vi hem till honom och fixade lite där :) Älsklingen har åkt på jobbet  och jag ska städa mitt rum nu sen vet ja inte vad jag ska göra. Antingen blir det att dra ut eller mysa till det och vänta på att älsklingen slutar ! <3

LÄNGTAR SOM BARA DEN!
Iaf Angelicah, Hon som jag är moster åt hon ska föda antingen blir det idag elr i morgon! Hoppas allt går bra och går som det ska! Längtar verkligen efter lillbebisen som har legat och sparkat i hennes mage. Synd nog ville hon inte ut det var beräknat att hon skulle komma 24/12 men så blev det inte. Men det kanske inte skulle vara så kul att fylla år på julafton då det var väl df ;) Ne men önskar dom iaf all lycka! <3

Skriver väl nått mer sedan kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0